City View
Plane

כיסויים בפוליסה

פוליסה יומית

נוסעים פעם או פעמיים בשנה? זו הפוליסה שלכם.

תוכנית ביטוח הנסיעות שלנו מכסה את כל הצרכים שלכם בחו"ל:

  • כרטיס PassportCard לתשלום במקום של הוצאות רפואיות בחו"ל.

  • כיסוי להוצאות רפואיות בגין מגפה

  • פטור מהשתתפות עצמית, בכל השירותים הרפואיים עליהם תשלמו באמצעות הכרטיס.

  • הטסה רפואית לישראל, בליווי צוות וציוד רפואי. 

  • פינוי אווירי ממקום האירוע. 

  • גבול אחריות גבוה במיוחד - 5,000,000$

  • כיסוי במקרה של רעידת אדמה.

  • מוקד חירום וסיוע למבוטח ולבני משפחתו - 24 שעות ביממה. 

  • חדר רופאים טלפוני בעברית - 24 שעות ביממה.

 

התאמה אישית של התכנית, באמצעות הרחבות בתשלום:

  • כל סוגי הטיולים - כולל טיולי תרמילאים, ספורט אתגרי וסקי.  

  • כל מצב רפואי – כגון, הריון והחמרה של מצב רפואי קיים.

הכיסוי לביטול ו/או קיצור נסיעה ניתן לרכישה בתוספת תשלום, והינו בתוקף רק אם צוין במפורש בדף פרטי הביטוח.
 

לצפיה בעיקרי הכיסוי

לצפיה בפוליסה המלאה

לצפיה בחריגים לפוליסה

ביטול/קיצור נסיעה-יוני 2020

עשן לבן מלמעלה_edited.png

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל Passportcard

באמצעות וליווי סוכן ביטוח מורשה מטעם משרד האוצר - גלעד מוספי

אצלנו תקבלו שירות, מקצועיות וזמינות בכל זמן! 
לפני החופשה, במהלך החופשה ובחזרתכם בבטחה מהחופשה.

קבלו הצעה או רכשו באופן דיגיטלי בתהליך קצר, קל ומהיר.
בעת סיום הרכישה תישלח הפוליסה ישירות למייל שלכם.

הביטוח הראשון שמשלם באמצעות כרטיס נטען

ביטוח אתגרי

ביטוח אתגרי

ביטוח רפואי

ביטוח רפואי

ביטוח גם על קורונה

מקיף קורונה

איתור וחילוץ ביטוח נסיעות

איתור וחילוץ

כיסוי "מקיף קורונה"
כיסוי לתרחישי מגיפה בישראל ובחו"ל בתקרות משתנות של עד 5,000$

  • כיסוי להפסד הוצאות כרטיס הטיסה בעקבות חיוב בבידוד לפי היציאה לחו"ל

  • כיסוי להפסד הוצאות נסיעה עקב בידוד בחו"ל במהלך תקופת הביטוח

  • כיסוי הוצאות בגין שהות נוספת בחו"ל מעבר לתקופת הביטוח עקב הדבקות בקורונה

  • השתתפות בהוצאות בגין שינוי כרטיס טיסה לשיראל עקב סגר בחו"ל

  • כיסוי לביטול נסיעה בעקבות מוות, אשפוז, או ביקור במיון, לרבות במקרה של אבחנה חיובית בקורונה בשבוע שלפני הנסיעה, וכיסוי לקיצור הנסיעה מסיבות רפואיות

איך אוספים כרטיס?
איסוף הכרטיס בעמדות בנתב"ג

הגשת תביעות ביטוח

הגשת תביעה

רוצים להגיש תביעה? 

אתם מוזמנים לגלוש ל- PassportCard שלי - האיזור האישי שלכם, המאפשר לכם פתיחה, ניהול ומעקב תביעות בלחיצת כפתור.

  • במקרה של אבדן מזוודות - גשו לחברת התעופה ודווחו על כך. אם האירוע קרה במהלך טיסה, הגישו תביעה בחברת התעופה ובקשו אישור רשמי. כשתחזרו לארץ,הכנסו לאיזור האישי ומלאו את פרטי התביעה, אישור הדיווח לחברת התעופה, אישור על תשובתה של חברת התעופה, קבלות רכישה של הציוד שאבד ומסמך שמציין את עלותו.

  • במקרה של תביעת ביטול נסיעה, אנא שימו לב למידע בעמוד הבא. 

  • קיבלתם טיפול רפואי בחו"ל ולא השתמשתם בכרטיס? חבל, אבל לא נורא. הכנסו לאיזור האישי, מלאו את פרטי התביעה וצרפו אליו קבלות על תשלום ומסמך רפואי שמפרט את האבחנה והטיפול. אם ידרשו מסמכים רפואיים נוספים, אנחנו נעדכן אתכם בהקדם. במידה שהתביעה שלכם תאושר, נעביר את ההחזר לאמצעי התשלום שציינתם או באמצעות העברה בנקאית, לפי בחירתכם.  אנחנו מתחייבים לטפל בתביעה רפואית תוך חמישה ימי עסקים.

  • במקרה של גניבה - הכנסו לאיזור האישי, מלאו את פרטי התביעה, צרפו דו"ח משטרתי או אישור של מוביל אוויר או ימי, בהתאם לנסיבות התביעה.

  • במקרה של גניבת טלפון נייד בחו"ל? אם רכשתם את הכיסוי המיוחד, אתם יכולים להיות שקטים. לחץ כאן להנחיות.

 

כמו כן, באפשרותכם להוריד את טופס התביעה הרלוונטי, למלא אותו ולשלוח אלינו בצירוף המסמך המתאים.

לנוחותכם, תוכלו להעביר אלינו את כל המידע והמסמכים, בכל אחת מהדרכים הבאות:

האיזור האישי - PassportCard שלי, בו תוכלו גם לעקוב אחר הטיפול בתביעתכם בזמן אמת.

אימייל - pcsr@passportcard.co.il

מענה אנושי בצ'אט בווטסאפ- 0506708544

פקס - 972-9-8920931+

דואר - ת.ד.8767 נתניה 42504

לרכישת פוליסת ביטוח נסיעות בטלפון, וקבלת מידע נוסף, השאירו פרטים:

תודה רבה! נחזור אלייך בהקדם.