top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

ביטוח בריאות פרטי - האם יש צורך?

לעיתים קרובות, הבעיה הגדולה ביותר של מבוטחים, היא חוסר סדר בתיק הביטוח. במהלך השנים, הם צוברים פוליסות ביטוח אחת אחרי השנייה, מאבדים את המעקב אחריהן, לא יודעים בדיוק כנגד מה הם מכוסים וכנגד מה הם לא, "נהנים" מכיסויים כפולים (שעליהם, הם, כמובן, משלמים פעמיים), לא מודעים לגובהם של דמי הניהול השונים שהם משלמים (וחבל, כי, כיום, בהחלט ניתן להשוות בין הנתונים השונים), ובכלל, טומנים את ראשם בחול בכל מה שנוגע לפוליסות הביטוח השונות שברשותם. אבל, גם אם אתם במצב של חוסר סדר בתיק הביטוח שלכם, ישנה פוליסה אחת שאסור לכם בתכלית האיסור להתעלם ממנה - פוליסת ביטוח בריאות פרטי.


מדוע נדרשת לאדם פוליסת ביטוח בריאות פרטי?


לכאורה, מערכת הבריאות הישראלית משופעת ורוויה בביטוחי בריאות לאזרחי המדינה - הביטוח הרפואי הציבורי, ולמתעקשים - שירותי הביטוח הנוספים שמציעות קופות החולים השונים (או השב"ן שמגובים על ידי חוק ביטוח הבריאות הממלכתי). כל זה טוב ויפה, אולם, אף אחד משני האפיקים הללו, בשל מגבלותיהם השונות, לא באמת מסוגל להציע לכם ביטוח בריאות אמיתי שמכסה את כל הסיכונים הריאליים, בדרך שבה עושים את זה ביטוחי הבריאות הפרטיים של חברות הביטוח השונות (כדוגמת ביטוח בריאות הראל או ביטוח בריאות מגדל). גם השב"ן של קופות החולים, שאמור לכסות, בזכות מסלוליו המרובים והשונים, את כל מה שעלול להשתבש בבריאותכם, בסופו של דבר, מיועד לפנות לקהל רחב ככל האפשר, ולכן, במרבית המקרים, כשתתקלו במצב בריאותי חריג או יוצא דופן (או בצורך בניתוח - חירום או בבדיקה לא שכיחה), תגלו שאתם עומדים בפני שוקת שבורה וכל שירותי המשלים / מושלם / כסף / זהב / פלטינה ששילמתם עבורם כל השנים - לא מכסים בדיוק את מה שנחוץ לכם.

כאן, כאמור, נכנסות פוליסות ביטוח בריאות פרטי לתמונה.


ביטוח בריאות פרטי


מרבית פוליסות ביטוח בריאות פרטי נתפרות במיוחד על פי צרכיו של הרוכש אותן, תוך התייחסות לסיכונים ולצרכים בריאותיים שונים שעלולים להתעורר במהלך חייו של האדם. מחלות קשות, השתלות, ניתוחים, תרופות יקרות - כל אותם גורמים שכאשר אתם צעירים ובריאים, תעדיפו שלא לחשוב עליהם, נכנסים לתוך פוליסות ביטוח בריאות פרטי, המבטיחות, שלכשתזדקקו לאחד מהגורמים הללו, לא תצטרכו למכור את הבית, לפשוט את הרגל או להקים פרויקט גיוס המונים, רק בכדי לממן את ההליך הרפואי או את התרופה הנדרשים לכם בדחיפות.


הצלחנו להבהיל אתכם קצת?

מעולה...


יתכן ויש לכם כבר פוליסת ביטוח בריאות - אך האם היא מעודכנת למה שהרפואה המתקדמת יודעת להציע? למשל תרופות בהתאמה אישית. במידה וקיימת לכם פוליסת בריאות, דרכנו תוכלו לבצע את הבדיקה ונאתר עבורכם את כל הביטוחים הקיימים כולל בדיקה מקיפה בהר הביטוח - ונדאג לעדכן את פוליסת הבריאות שלכם בכיסויים הרחבים והטובים ביותר עבורכם.


צרו איתנו, גלעד מוספי ביטוח ופיננסים, קשר בטלפון או השאירו פרטים, ויחד, נתכנן את הכיסוי הביטוחי הרפואי המתאים ביותר לכם!




bottom of page