top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

הכל על ביטוח נסיעות לחו"ל בעידן הקורונה

אין ספק שהחיים של כולנו השתנו מאז שנת 2020, כשנגיף הקורונה התפשט ברחבי העולם. "סגרים", "בידוד" ו"מטושים" נכנסו ללקסיקון היומיומי שלנו, מסכות הפכו להיות חלק מהנוף שלנו, ותחושה של חוסר ודאות אופפת אותנו כמעט בכל רגע. גם נסיעות לחו"ל הפכו להיות שונות ממה שהתרגלנו –כשמדינה ירוקה הופכת במהרה לאדומה, טיסות מתבטלות ויש סיכון רב להידבקות בקורונה דווקא בזמן החופשה שחלמתם עליה. בשל כך, אם בעבר ביטוח נסיעות לחו"ל היה בגדר המלצה, הרי שבעידן הקורונה זהו ביטוח הכרחי ביותר. כיום ביטוח נסיעות לחו"ל מותאם לימי הקורונה ונוספו עליו כיסויים נוספים.


מה כולל ביטוח נסיעות לחו"ל בקורונה?


הפוליסה הבסיסית של ביטוח נסיעות לחו"ל היא למעשה ביטוח בריאות. היא מכסה עבורכם הוצאות עבור מקרים רפואיים שעלולים להתרחש בזמן שאתם בחו"ל, כמו תאונה, מחלה ופציעה. בנוסף, היא כוללת איתור וחילוץ, פינוי אווירי והטסה לישראל במידת הצורך. ישנם גם כיסויים נוספים שניתן להוסיף לביטוח כמו כיסוי על ספורט אתגרי.


מאז שהקורונה נכנסה לחיינו, חברות הביטוח הבינו כי עליהן לערוך שינויים בביטוח נסיעות לחו"ל ולהתאים אותו למצב החדש. כעת, נוסף על הכיסויים הבסיסיים שהיו קיימים בביטוח נסיעות לחו"ל עוד לפני הקורונה, ישנם כיסויים נוספים. הביטוח כולל אפשרות לקבל החזר כספי על כרטיס טיסה שבוטל במקרה של הידבקות בקורונה, כניסה לבידוד או הטלת סגר במדינת היעד. בנוסף לכך, הביטוח מכסה הוצאות רפואיות במקרה של הידבקות בקורונה בזמן שהייה בחו"ל – לרבות תשלום על פינוי באמבולנס, אשפוז, בדיקות, טיפול רפואי, תרופות, ניתוח ועוד. במידה ויש צורך במלווה שיגיע מישראל וישהה עם המבוטח המאושפז בחו"ל, ביטוח נסיעות יכסה את עלויות הנסיעה וכרטיס הטיסה עד לתקרה מסוימת המצוינת בפוליסה.


מה חשוב לבדוק לפני רכישת ביטוח נסיעות?


רכישת ביטוח נסיעות מצריכה התאמה של הפוליסה למצבכם הרפואי (כך למשל – פוליסת ביטוח נסיעה לאישה בהריון או לאדם חולה שונה מפוליסה רגילה), לאופי הנסיעה (הביטוח משתנה אם מדובר בחופשה משפחתית, חופשה הכוללת ספורט אתגרי או חופשת עסקים), ליעד שאליו אתם טסים (האם מדובר במדינה אדומה או ירוקה) ולמשך הנסיעה. כדי להבטיח שהביטוח נסיעות יתאים לצרכים שלכם, מומלץ להיעזר בשירות של סוכן הביטוח.


הסוכן יערוך עבורכם השוואה בין החברות השונות המספקות ביטוח נסיעות לחו"ל המעודכן לתקופת הקורונה, כמו ביטוח נסיעות Passportcard, ביטוח נסיעות הפניקס, ביטוח נסיעות הראל, ביטוח נסיעות מגדל ועוד. הוא יבחר למענכם את הביטוח המתאים לכם ביותר, ובמחיר ההוגן ביותר שקיים בשוק.


אנו בסוכנות מוספי גלעד נסייע לכם ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל האופטימלי ביותר עבורכם. כך, תוכלו לנסוע בראש שקט גם בזמן הקורונה, לחסוך בהוצאות הרפואיות במידה וחלילה יהיו כאלה, ולחזור הביתה בשלום. שתהיה לכם טיסה נעימה!


bottom of page