top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

עושים סדר בתיק הביטוח

נסו לענות בכנות על השאלות האלו: כמה כסף אתם משלמים לחברות הביטוח בכל חודש? איזה סוג של ביטוח יש לכם? האם אתם יודעים מהן הזכויות שמגיעות לכם מול חברות הביטוח השונות? מה הביטוחים שלכם מכסים? והאם ייתכן שיש לכם כפל ביטוחים?


אם התקשיתם לענות במדויק על השאלות האלו, אתם לא לבד. ישראלים רבים חשים בלבול בכל הנוגע לביטוחים שלהם. הם לא יודעים על מה וכמה הם משלמים, מה הפוליסות שלהם מכסות, ומה מגיע להם במקרה של תאונה או מחלה. מעבר לכך, הם מבזבזים הון עתק על כפל ביטוחי – מצב בו למבוטח יש כמה כיסויים ביטוחים עבור מקרה ביטוח אחד.


אז כדי לחסוך כסף ולהבטיח שהביטוחים השונים שלכם מתאימים לצרכים שלכם ושל בני משפחתכם, חשוב לפנות לסוכן ביטוח כדי שיעשה לכם סדר בתיק הביטוח.


מהו סדר בתיק הביטוח?


סדר בתיק הביטוח זהו תהליך שבמסגרתו סוכן ביטוח נכנס לאתר הממשלתי לאיתור ביטוחים – "הר הביטוח", ובודק את כל הביטוחים שלכם ושל משפחתכם - כגון ביטוח בריאות, ביטוח חיים, ביטוח מחלות קשות ועוד. במסגרת הבדיקה, יבצע סוכן הביטוח איתור פוליסות ביטוח, ויבחן כמה כסף אתם משלמים ועבור איזה סוג של ביטוח. כך, סוכן הביטוח יוכל לזהות האם ישנו כפל ביטוחים ותשלומים חופפים עבור אותו סוג ביטוח לחברות הביטוח השונות. בנוסף לכך, הוא יערוך למענכם איתור כספים כדי לגלות האם ישנם כספים אבודים שצברתם במהלך השנים בקופות השונות לרבות קרנות השתלמות, קופות גמל, פנסיה וביטוחי מנהלים, ושלא ידעתם על קיומם.


בשלב הבא הסוכן יבחן את הצרכים הביטוחים שלכם כדי לבנות עבורכם את תמהיל ביטוחי האידיאלי ביותר עבורכם. תמהיל זה יכלול אך ורק את הביטוחים עם הכיסויים שבאמת רלוונטיים ומתאימים לכם. אם קיימים ביטוחים מיותרים, הסוכן ידאג לבטל אותם עבורכם.


כמו כן, הסוכן יערוך השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות לצורך הוזלת עלויות. במידה ואתם משלמים מחיר טוב עבור הביטוח ביחס למחירי השוק וביחס לצרכים שלכם, הסוכן ידאג לשמר את המצב. מנגד, אם יתברר שניתן לחסוך עלויות על הביטוחים השונים, הסוכן יפעל מול חברות הביטוח ויקבל מהן הצעות מחיר חדשות. זאת, כדי להבטיח שתשלמו את המחיר ההוגן ביותר עבור הביטוח שלכם.

בנוסף לכך, אתם תדעו בדיוק מהן הזכויות שמגיעות לכם מהביטוחים הקיימים במקרה של תאונה, מחלה או חלילה מוות.


רבים חוששים לבצע סדר בתיק הביטוח בשל הבירוקרטיה הרבה הכרוכה בתהליך. לכן, מומלץ מאוד לפנות לסוכן ביטוח. הסוכן ידאג לנהל את הבירוקרטיה מול חברות הביטוח השונות, כך שאתם תוכלו להיות בראש שקט ולחסוך זמן, אנרגיה ועלויות. אנו בסוכנות מוספי גלעד נשמח לעשות לכם סדר בתיק הביטוח, ולהעניק לכם שירות אמין, מקצועי והוגן לשביעות רצונכם.

מעוניינים לעשות סדר בתיק הביטוח? - השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!





bottom of page