top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

ביטוח נסיעות של PassportCard, זו הסיבה שלא טסים בלעדיו...

מדי שנה טסים מאות אלפי ישראלים אל מעבר לים, ודואגים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. מטרתו של ביטוח נסיעות לחו"ל היא לכסות הוצאות רפואיות בחו"ל במידה וישנן כאלו, וכן לממן ולסייע מקרים של נזקים אחרים העלולים להתרחש במהלך הנסיעה כמו גניבה או אובדן של כבודה. כעת, בתקופת הקורונה, כשיש סיכון רב להידבקות בנגיף בארץ זרה וסיכון גדול לביטול הנסיעה בשל סגר או בידוד, יש חשיבות רבה במיוחד לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי לקורונה.


ישנן חברות רבות המציעות ביטוח נסיעות לחו"ל, ואחת מהן היא פספורטקארד (PassportCard). החברה שהוקמה בשנת 2011, מציעה ביטוח עם יתרונות רבים לנוסעים לחו"ל.


מהם היתרונות של ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטקארד?


הייחוד של פספורטקארד לעומת חברות ביטוח אחרות, הוא טיפול מהיר בתביעות. התשלום עבור הביטוח מתבצע באמצעות כרטיס חיוב נטען הכולל מימון של הוצאות רפואיות כמו אשפוזים או תרופות, וכן במקרים של עיכוב כבודה. הטענת הכרטיס מתבצעת במהירות ובקלות באמצעות האפליקציה של פספורטקארד, דרך הוואצאפ, הפייסבוק או מוקד השירות של החברה הזמין 24 שעות ביממה.


במקרה הצורך, תוכלו להשתמש בכרטיס הנטען והוא יכסה לכם בזמן אמת את ההוצאות שמפורטות בפוליסת הביטוח. בניגוד לביטוחים של חברות המתחרות, הכרטיס הנטען חוסך מכם את הצורך להוציא מהכיס שלכם את התשלום עבור השירותים הרפואיים, לשלוח קבלות ולרדוף אחרי החזרים מחברת הביטוח. התשלום מתבצע במקום ובנוחות רבה.


אם חיפשתם הוכחה לכך שפספורטקארד מטפלת מהר בתביעות, אז כדאי שתדעו שלפי סקר רשות שוק ההון שפורסם באוגוסט 2021, פספורטקארד זכתה במקום הראשון בתשלום תביעות מול חברות ביטוח אחרות.


מה כוללת פוליסת הביטוח של PassportCard?


הפוליסה של החברה כוללת בין היתר אספקת סיוע 24 שעות ביממה לרחבי העולם, פיצוי ישירות למרכזי טיפול בחו"ל, קבלת מידע ומיקום של מרכזים רפואיים דרך המוקד של החברה הפעיל בכל שעה, תשלום הוצאות רפואיות ואשפוז חו"ל בהתאם לתנאים המפורטים בפוליסה, החזרת המבוטח ו/או בני משפחתו מדרגה ראשונה לישראל במקרה של מחלה או תאונה שהתרחשה במהלך הנסיעה, סיוע משפטי, טיפול בהסעת מבוטח במקרה של פטירה בחו"ל, פיצוי בגין אובדן או עיכוב בהגעתו של המטען, סיוע במקרה של גניבה או אובדן דרכון או רישיון נהיגה של המבוטח בחו"ל, החזרת המבוטח או ילדיו לארץ במקרה של פטירת קרוב מדרגה ראשונה, הרחבות לספורט אתגרי ועוד.


כיצד סוכן ביטוח יכול לעזור לכם?


סוכנות הביטוח גלעד מוספי ישמח לסייע לכם ברכישת ביטוח נסיעות של חברת פספורטקארד. אנו נתאים את הפוליסה למצבכם הבריאותי ולמטרת הטיול, על מנת להבטיח שתשלמו בדיוק על מה שאתם צריכים. במקרה של תביעה, אנו ניצור קשר עם חברת פספורטקארד, כדי שתוכלו לקבל באופן מידיי את התשלום המגיע לכם בגין הוצאות רפואיות, אובדן כבודה ומקרים אחרים המכוסים בפוליסה.

אז אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל, צרו עמנו קשר ואנו נדאג לכך שתטוסו בראש שקט.




bottom of page