top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

ביטוח מחלות קשות

אם אתם דואגים, באמת ובתמים, לשלומכם ולשלום בני משפחתכם, אחת מפוליסות הביטוח החשובות ביותר שעליכם להיות ממוקדים בה, היא פוליסת ביטוח בריאות פרטי. אולם, על אף חשיבותה של פוליסה זו, קיים לא מעט בלבול בציבור הנוגע לביטוחי הבריאות הפרטיים והכיסויים השונים שלהם, ביניהם - ביטוח תרופות פרטי וביטוח מחלות קשות. אולם, מאחר ופוליסת ביטוח מחלות קשות היא אחת מהפוליסות החשובות ביותר הקיימות כיום, אין מקום להניח לאי הוודאות להותיר אתכם כשאינכם מבוטחים בה, ולכן, מאמר זה יסביר את חשיבותו הרבה של ביטוח זה במסגרת ביטוח בריאות פרטי.


ביטוח מחלות קשות - מפני מה, בעצם, הוא מגן עלינו?


לכאורה, בדומה לסוגי הביטוחים האחרים, אף ביטוח מחלות קשות מעניק למבוטחים במסגרתו מטריה ליום סגריר, אולם, בניגוד לחלק לסיכונים שמפניהם מכסות פוליסות הביטוח האחרות, מחלות קשות (שהנפוצה והשכיחה ביניהן היא הסרטן על סוגיו השונים) מהוות איום מוחשי וממשי מאד, שכן, משנה לשנה עולה מספרם של המתמודדים עם סרטן. רובנו, כפעילים ברשתות החברתיות השונות, חשופים, לפחות אחת לשבוע, למקרים קורעי לב של ניסיונות גיוס כספים לטובת חולה זה או אחר. מרביתם - עבור אדם שחלה בסרטן, נאלץ להיעדר מעבודתו בשל מצבו ובשל הטיפולים הנלווים למחלתו, וכרגע, הוא עומד בפני שוקת שבורה - הוא נמצא במצב שבו הוא אינו מסוגל לממן את הטיפולים הרפואיים הנדרשים לו, ויתרה מכך - במרבית המקרים, בשל מצבו הבריאותי, הוא אף אינו מסוגל לעבוד, לכלכל ולפרנס את עצמו ואת משפחתו. על אף שבמקרה כזה, האינסטינקט האנושי הטבעי שלנו לוחש לנו, שלנו, זה בטוח לא יקרה, הנתונים שמפרסם ארגון הבריאות העולמי בדו"חות השנתיים שלו מדאיגים למדי - כחמישית מאוכלוסיית העולם עתידה ללקות בסרטן, ואחת מכל שמונה נשים ואחד מכל 11 גברים עתידים אף למות כתוצאה ממנו!


פוליסת ביטוח מחלות קשות


כעקרון, פוליסת ביטוח מחלות קשות נרכשת בנפרד או בנוסף לביטוח בריאות פרטי, מעניקה למבוטחים בה סכום כסף המסוכם מראש בין בעלי הפוליסה לבין חברת הביטוח המבטחת אותו, במקרה של גילוי מחלה קשה. סכום כסף זה אינו תלוי בגובהן של העלויות וההוצאות הנגרמות למבוטח בפוליסה כתוצאה ממחלתו, וניתן לרכוש כיסויים ביטוחיים נפרדים כנגד סוגים שונים של מחלות קשות. בעת רכישת הפוליסה, המבוטח בוחר את גובה סכום הפיצוי שאותו ירצה לקבל בעת קרות האירוע הביטוחי, ואותם דמי הביטוח שיהיה עליו לשלם נגזרים ומותאמים לסכום זה.

יחד עם זאת, חשוב לדעת כי פוליסות הביטוח נגד מחלות קשות אינן מקשה אחת, ומאחר וחברות הביטוח הגדולות השונות מציעות פוליסות ביטוח השונות זו מזו בהרכבן ובכיסויים שלהן, במידה וקיים לכם כיסוי למחלות קשות אנו מציעים לכם לבצע דרכנו בדיקה וסדר בתיק הביטוח שלכם, כך תוכלו לקבל את המידע עבור הכיסוי הקיים והחלפות השונות. חשוב לכם להכיר את הפוליסות השונות, לדעת כיצד להשוות ביניהן ומתוך ההיצע הקיים - לבחור את הפוליסה המתאימה ביותר לצרכיכם הספציפיים.


גלעד מוספי ביטוח ופיננסים - לרשותכם!

לא יודעים באיזו פוליסת ביטוח מחלות קשות לבחור?

מאבדים את הידיים והרגליים בין הכיסויים שבפוליסות השונות?

מוזמנים לפנות אל אחד מאנשי המקצוע שלנו במשרד גלעד מוספי ביטוח ופיננסים, ואנחנו נדאג להתאים לכם את הפוליסה הנכונה עבורכם!


bottom of page