top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

ביטוח נסיעות לתאילנד

על אף, שתאילנד, היא, לכאורה, "חו"ל" כמו כל מדינה אחרת שמחוץ לגבולות ישראל, כבר בעבר, הנסיעה אליה הצריכה הערכות מעט יותר ייחודית מאשר נסיעות למרבית מדינות העולם האחרות. למשל, גם טרום תקופת הקורונה, נזקקו הטסים לתאילנד להתחסן במספר חיסונים רלוונטיים - החיסון נגד טיפוס הבטן, החיסון נגד צהבת מסוג A, החיסון נגד דלקת מוח יפנית (למבקרים בתאילנד בין מאי ואוקטובר בעונה הגשומה), חיסון טטנוס (לנוסעים שעבר עשור מאז החיסון האחרון שלהם), חיסון צהבת (למי שנולד לפני שנת 1977), צהבת מסוג B וכן הלאה.

אבל, אומרים שהחוויות בתאילנד בהחלט שוות את כל החיסונים הללו, בעיקר, סוגי הספורט האתגרי, כי, אחרי הכל, אתם לא נוסעים לתאילנד רק כדי לעשות בטן-גב על חול זהוב בחוף, או לבלות במסיבה בלתי פוסקת באי קו פאנגן, אלא תרצו לעשות גם, פה ושם, משהו שיקפיץ לכם את האדרנלין (וגבוה), כי, אחרת - גם חופשה שגרתית בישראל הייתה מספיקה לכם.


ביטוח נסיעות לתאילנד - מה חשוב לדעת?


אחד מהסעיפים המשמעותיים ביותר בכל ביטוח נסיעות שתעשו, יהיה הכיסוי הרפואי. כשאנחנו מדברים על תאילנד - מדינה שבה צונאמים, מונסונים ואסונות טבע מהסוגים האחרים הם דבר שבשגרה, כיסוי רפואי ושאר הכיסויים האחרים, הם לא דברים שאפשר להתייחס אליהם כלאחר יד. בואו ניתן לכם דוגמה קטנטנה -

לאכול (לא משנה לאן בעולם תגיעו) כולם חייבים, נכון?

הנקודה היא שמזון, במידה רבה, הוא דבר שהגוף שלנו מפתח אליו סבילות בזמן שאנחנו גדלים ונחשפים אליו. ואם לא ביקרתם עדיין בתאילנד, אתם עלולים, עד מהרה לגלות, שעל אף שהאוכל המקומי איכותי וטרי, במקרים רבים הוא עלול להפיל אתכם עם קלקול קיבה שכמוהו לא חוויתם מעולם.

וכאן, דיברנו רק על האוכל, משהו שאליו אנחנו מתייחסים, במרבית הזמן, כאל מובן מאליו...


תאילנד - האקסטרים של האקסטרים, ובאקסטרים!


גם אם התכוונתם להגיע לתאילנד לבטן-גב פראי, רוב הסיכויים שהיופי הקסום של האזור (כמו גם תחושת ה"וואלה, חיים רק פעם אחת, ואנחנו בחופשה, אז...") עשויים להוביל אתכם להתנסות בפעילות אקסטרים (מצנחי רחיפה, רפטינג, טיולי ג'יפים, אופנועי ים, אומגות, סנפלינג - Just name it, בתאילנד יש את כל אלה, ועוד הרבה יותר). כך שלמרות שלא חשבתם, מלכתחילה, על פעילויות אקסטרים, יתברר לכם שממש בא לכם.

וכאן, אתם עלולים להיות בבעיה, כי, הביטוחים של העסקים המקומיים הם, אם נהיה עדינים בהתבטאות, די משענת קנה רצוץ, וגם מי שעשוי להציג את עצמו שם, בתאילנד, כנותן שירות לגיטימי, חוקי ובעלי רישיון לעסוק בכך, רק לעיתים רחוקות אכן יתברר ככזה.


ביטוח נסיעות לתאילנד עושים, אך ורק, בישראל!


אז אמרנו שלא ניתן לסמוך על ביטוח שנעשה בעסק מקומי בתאילנד, ואמרנו גם, שקשה מאד לצפות מראש, מה יבוא לכם לעשות בתאילנד, במיוחד, אם זו לכם הפעם הראשונה שבה אתם נוסעים לשם.

אז איך יודעים, בעצם, לאיזה כיסוי ביטוחי אתם זקוקים? איך יודעים בדיוק מה חשוב שיהיה כלול בפוליסת ביטוח הנסיעות שלכם, ומה פחות חשוב?


מעולה,

אנחנו שמחים ששאלתם, כי בדיוק בשבילכם, בנינו את האופציה לבצע השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל

בפחות מ 30 שניות! ולרכוש אונליין. מה ההבדל בין לעשות ביטוח באופן עצמאי מול אתר/מוקד לבין לעשות דרכנו?

ניסיון של מעל 10 שנים, שירות וליווי המבוטחים לאורך כל החופשה, טיפול בתביעות, הכוונה נכונה למיצוי הפוליסה, כתובת אחת לכל נושא הביטוח.


bottom of page