top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

ביטוח נסיעות לחו"ל – ספורט אתגרי

נסיעה לחו"ל מהווה הזדמנות נהדרת עבורנו להתנסות בספורט אתגרי ובפעילויות אקסטרים שונות שמעלות את האדרנלין ואת דפיקות הלב, ויוצרות חוויה מדהימה ובלתי נשכחת. בין אם אתם מתכננים נסיעה שכל המהות שלה היא פעילות של ספורט אתגרי (כמו חופשת סקי), ובין אם אתם מעוניינים לעשות פעילות אקסטרים בחופשה רגילה (למשל, טיסה לארצות הברית הכוללת טיפוס על פסגת הדנאלי שבאלסקה, או טיול ג'יפים בתאילנד) – הרי שמומלץ מאוד כי תרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסויים לספורט אתגרי.


מה מוגדר כספורט אתגרי?


ככלל, ספורט אתגרי זוהי פעילות ספורטיבית בתנאים מסוכנים הכוללת את אחד מהאלמנטים האלו: גובה, מהירות וסכנה. כל חברת ביטוח מגדירה פעילויות שונות כספורט אתגרי. כך למשל, חברת ביטוח נסיעות הראל מחשיבה ספורט אתגרי פעילויות כמו צלילה לעומק של מעל 3 מטר, גלישת גלים, סקי מים, רכיבה על בעלי חיים, נסיעה ברכב שטח, צניחה חופשית, אומגה, רכיבת אופניים בסגנונות בסיכון גבוה, אומנויות לחימה ועוד. בחברת ביטוח נסיעות מגדל, ספורט אתגרי מוגדר כטיפוס הרים, ספורט ימי כמו סקי מים, כדור פורח, טיפוס על קירות, באנג'י ועוד. גם ביטוח נסיעות הפניקס וביטוח נסיעות Passportcard מגדיר פעילויות כאלו כספורט אתגרי.


חשוב לדעת שההרחבה של ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסוי ספורט אתגרי היא בעלות נמוכה יחסית – וכרוכה בתוספת של בין 0.5 דולר ל-1 דולר ליום בלבד. לצערנו, תאונות במסגרת ספורט אתגרי עלולות להתרחש, ואם זה חלילה תיפגעו בתאונה, טוב לדעת שיש לכם ביטוח שמכסה אתכם.


מה תפקידו של סוכן ביטוח?


לפני שאתם מבצעים רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, מומלץ לפנות לסוכן ביטוח. הסוכן יברר עמכם אילו פעילויות ואטרקציות אתם מתכננים לעשות בטיול שלכם, ויבדוק האם אתם אכן זקוקים להרחבת הביטוח ולרכישת כיסוי לספורט אתגרי. הסוכן יערוך השוואת מחירים בין חברות הביטוח השונות כדי למצוא עבורכם את הביטוח המתאים ביותר לנסיעה שלכם ולמצבכם הרפואי. בנוסף, הוא ידאג לכך שהביטוח יהיה במחיר ההוגן ביותר שקיים בשוק, כך שלא תבזבזו כסף רב שלא לצורך.


אנו בסוכנות מוספי גלעד נשמח להעניק לכם שירות של מציאת ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל הרחבת ספורט אתגרי. אנו נוודא שהביטוח יגן עליכם בעת חופשתכם בחו"ל, כך שתמזערו סיכונים ותוכלו לטוס בראש שקט. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפני הנסיעה ואנו נעמוד לרשותכם.



bottom of page