top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

ביטוח נסיעות למקסיקו

מקסיקו, כידוע, הינה אחד מיעדי התיירות האהובים ביותר על ישראלים, ולמעשה, בכלל על התיירים מכל רחבי העולם. וזאת, מאחר והמדובר במדינה שמסוגלת להציע לכל אחד, טעימה קטנה מכל דבר או חוויה, שבסופו של דבר, מסתכמות לטיול הכי עמוס וגדוש בחוויות שקיים.


מה יש במקסיקו שמצריך מאיתנו לעשות ביטוח מתאים?

המחשבה על טיול או חופשה במקסיקו תעלה (אצל רובנו, לפחות) שתי אסוציאציות עיקריות - האסוציאציה הראשונה תתקשר לכל הסרטים והסיפורים ששמענו על חופשה במקסיקו - הרבה טקילה, מוסיקה קצבית, אוכל עתיר קלוריות ומשובח, ותחושה כוללת של מסיבה גדולה ובלתי פוסקת, שאותה תעבירו (איך לא? עם סומבררו רחב שוליים על ראשכם.

האסוציאציה השנייה, מתונה ורגועה יותר, ומתקשרת למסע בהיסטוריה, מסע אל העבר בין המסורות והתרבויות המרתקות והעתיקות (כדוגמת המאיה, האינקה, האינדיאנים ועוד) שמסתופפות יחדיו בשטחה של מקסיקו. מקסיקו מציעה לא מעט אתרים היסטוריים שבהם מבנים עתיקים בעלי ארכיטקטורה מעניינת, שבהם תוכלו לשוטט ולהתחבר לתרבויות העתיקות שהיו פעם באזור.

אבל, גם אי אפשר לדבר על חופשה במקסיקו מבלי לדבר על חופי הים הזהובים והמדהימים שבה, ועל מלונות היוקרה, שחלקם ממוקמים ממש על שפת הים, או על מגוון סוגי ספורט אתגרי שמקסיקו מציעה לכל מי שחופשת בטן-גב בקנקון או באקפולקו היא לא בדיוק שוט הטקילה שלו. אבל, לכל הנסיעות הללו, על כל מהותן השונה, ישנו מכנה משותף אחד - הצורך בפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, פספורטקארד וכל מה שיבטיח שתחזרו בריאים ושלמים מהחופשה המהנה הזו.


פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל - מה היא חייבת לכלול?

בדומה למרבית פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, גם ביטוח נסיעות למקסיקו מחולק למספק חלקים מרכזיים - הראשון בהם הוא ביטוח הכבודה (המטען שאיתו אתם נוסעים). כשאנחנו מדברים על ה"מטען", אנחנו לא מדברים רק על המזוודה, התרמיל או המוצ'ילה שלכם, אלא גם על התיקים והחפצים הקטנים יותר שאותם אתם נושאים אתכם במהלך הטיול ביומיום או עולים איתם למטוס. זאת, מאחר ואובדן, גניבה או כל היעלמות של מטען מכל סוג שהוא, עלול לחבל בטיול שלכם, במהלכו התקין, וכמובן - בהנאה ממנו. חשוב לבדוק שפוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל המתייחסת לכבודה כוללת גם את הטלפונים הסלולריים, המחשבים הניידים וכל חפץ שיש לו ערך כספי, ערך תועלתי או ערך סנטימנטלי שאתם לוקחים איתכם.

החלק השני בביטוח נסיעות לחו"ל הוא חלק לא פחות חשוב, החלק הנוגע לביטוח הבריאות. למרות שבכל נסיעה לחו"ל חשובה פוליסת ביטוח הבריאות, כשהמדובר בנסיעות למקסיקו, עניין זה עלול להתגלות כקריטי במיוחד, מאחר והרשויות במקסיקו מחייבות בסכומי עתק על כל טיפול רפואי קטנטן, שלא לדבר על אשפוז (חס וחלילה) בבית חולים מקומי. בנוסף לעלויות המופרזות, גם רמת הרפואה המקומית במקסיקו היא לא להיט (במיוחד לא בימי הקורונה), כך שחשוב שהפוליסה שלכם תכלול כיסוי רפואי מלא ככל האפשר (למשל, פספורטקארד) וגם, במקרי חירום, הטסה לישראל.


לא משנה לאן אתם טסים, דרכנו "גלעד מוספי ביטוח ופיננסים" תוכלו לקבל שירות, ידע, וליווי לכל מהלך החופשה, בנוסף באמצעות המחשבון החדשני שלנו תוכלו לעשות השוואת מחירים ביטוח נסיעות לחו"ל, ולרכוש אונליין את הכיסוי הטוב והמשתלם ביותר עבורכם.



bottom of page