top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

טסים לתאילנד החל מ- 01/03/2022? קבלו את המידע שיעשה לכם סדר ב: תאילנד פס | test&go | SandBox

את הסימנים לדעיכת גל הקורונה הנוכחי, ניתן לראות בצורה ברורה למדי במפת התיירות הישראלית והעולמית. דוגמה מצוינת לכך עשויה להיות תאילנד, אשר מה-01.03.2022 מקלה את דרישות הכניסה החלות על התיירים המעוניינים להיכנס לשטחה. שגרירות תאילנד בישראל הודיעה לא מכבר כי החל מהראשון למרץ תאילנד מקלה את כניסתם של תיירים מחוסנים במסגרת מתווה הכניסה הכולל בידוד מקוצר (אשר מכונה Test & Go), החל בתאריך זה, רשאים תיירים מחוסנים , להגיש בקשה לאישור כניסתם לתחום המדינה. לכל מי שנכנס לתאילנד מה-01/03/2022 בדיקת PCR ביום הראשון נשארת ללא שינוי ובדיקת PCR ביום ה- 5 מוחלפת בבדיקת אנטיגן עצמית. מי שכבר הזמין בדיקה ליום החמישי יכול לפנות למלון ולקבל החזר כספי על הבדיקה. מי שהזמין בדיקה נפרדת בפוקט יכול להיכנס לאתר הזמנות ולבקש החזר כספי על הבדיקה השניה.


מסלול Test&Go המחודש תאילנד

מסלול Test&Go הוא אחד משלושה מסלולי כניסה אפשריים לתאילנד כיום. בנוסף לו, מופעלים

מסלול ה-SandBox ומסלול ה-QA.


מסלול Test&Go ו-SandBox מיועד לתיירים מחוסנים בתנאים הבאים :

  • מבוגרים (מגיל 18) חייבים להיות מחוסנים 2 חיסונים לפחות (פייזר/מודרנה בישראל)

  • ילדים בגילאים 12-17 נדרשים להיות מחוסנים בחיסון 1 לפחות רק במקרה והם טסים לבד לתאילנד. כאשר הם טסים עם ההורים הם לא חייבים להיות מחוסנים.

  • ילדים מתחת לגיל 12 לא חייבים חיסונים

  • מחלים 14 יום אחרי בדיקה חיובית ועד 90 יום חייב מנת חיסון אחת לפחות אחרי ההחלמה (למי שלא חוסן לפני) או 2 מנות חיסון לפי הדבקה .

  • מחלים 90 יום ויותר אחרי החלמה חייב 2 חיסונים (לפני או אחרי החלמה לא משנה)



מילוי THAILAND PASS במה תצטרכו להצטייד?


שלטונות תאילנד דורשים את מילוי טופס התאי פס שלכם לפחות 10 ימים לפני מועד הטיסה.

במקרה חירום ניתן להוציא את הבקשה ב24 שעות יש לשלוח את כל המסמכים והפרטים לכתובת מייל הבא testgo@consular.go.th כדי לזרז את תהליך ההרשמה לתאילנד פס(עדין יש צורך למלא בקשה באתר).


הגשת תאילנד פס באתר https://tp.consular.go.th/ תכלול את הפרטים וצילומי המסמכים הבאים:

  • פרטי הדרכון שלכם - חשוב לוודא כי הדרכון יהיה בתוקף לפחות לעוד 6 חודשים מיום יציאתכם מגבולות ישראל יש לצלם אך ורק את הדף עם התמונה . צילום צריך להיות באיכות טובה שניתן לקרוא את כל הפרטים .

  • אישור ביטוח נסיעות לתאילנד הכתוב באנגלית, המכסה קורונה וכיסויו המינימאלי עומד על 20,000$. שימו לב, המדובר בתנאי חשוב ביותר, שבלעדיו, לא רק שלא תהיו מכוסים כהלכה, אלא גם כניסתכם לתאילנד עלולה להיות מוטלת בספק. תוכלו לרכוש אונליין ביטוח נסיעות לתאילנד, או, לחילופין, להתייעץ עם אחד מהמומחים של גלעד מוספי ביטוח ופיננסים.




  • תעודת חיסון באנגלית שאותה תדרשו בעת העלייה לטיסה ואף בהגעה ליעד. חשוב לוודא, כי התעודה (שאותה ניתן להפיק כאן) נושאת את שמכם באנגלית, בדיוק באיות המדויק בו הוא מופיע בדרכון.

  • אישור על הזמנת לילה ראשון באחד מהמלונות המורשים SHA++ או AQ. המלונות יכולים להיות במחוזות שונים בתאילנד (לדוגמא: לילה ראשון בפוקט לילה חמישי בצ'אנג מאי).

בפוקט בלבד ניתן להזמין לילות ללא חבילת Test&Go . את ההסעה ניתן לשלם ישירות בשדה התעופה את הבדיקה בפוקט מזמינים באתר הבא: https://www.thailandpsas.com/


בשאר תאילנד יש להזמין חבילות מלון Test&Go . חבילה ללילה הראשון תכלול הסעה משדה התעופה, בדיקת PCR ומלון לבידוד יום 1 (עד לתוצאה שלילית של הבדיקה) בנוסף תקבלו ערכת בדיקה עצמית (אנטיגן) אותה אתם צריכים לבצע לבד ולשלוח צילום לאפליקציה: MorChana את האפליקציה ניתן להוריד בחנות גוגל או אפל.



מה חשוב לדעת לפני הטיסה:


כל נוסע מעל לגיל 6, מחויב להציג תוצאות שליליות לבדיקת קורונה שבוצעה עד 72 שעות לפני יציאתו מתחומי ישראל. תוצאות בדיקות המבוצעות במסגרת קופות החולים אינן מתאימות לצורך כך, וניתן להיבדק בכל מקום בתשלום שמפיק תעודה באנגלית הכוללת את שמכם ומספר דרכון . מחלים טרי חייב לעשות בדיקת PCR במקרה ויצא חיובי יש לבדוק מדיניות חברת התעופה לא כל החברות מאפשרות למחלימים לטוס למשל איתיחאד לא מאפשרת . תאילנד כן מאפשר למחלים להיכנס ללא בידוד בתנאי שעברו 14 יום מתאריך החלמה בתעודת קורונה (תעודת חיסון) בנוסף צריך להוציא מכתב סיכום מחלה מרופא עם שם מלא ומספר דרכון באנגלית .


בפרק זמן של עד ל-24 שעות לפני הטיסה, תצטרכו למלא טופס "הצהרת נוסע יוצא" מקוון באתר משרד הבריאות. בסיום, תקבלו למייל שלכם אישור או סירוב, כמובן, בהתאם לנתונים אותם מילאתם.

הערה: גם במסלול ה- SANDBOX בדיקת PCR שניה מוחלפת באנטיגן עצמי.



כן,

זאת נשמעת, אמנם, טרחה לא קטנה, אבל היא בהחלט משתלמת, בהתחשב בכך שאנחנו מדברים על תאילנד, היעד הכי חלומי ומבוקש שיש!


ליצירת קשר וקבלת הצעה לביטוח נסיעות מ- גלעד מוספי צרו קשר בנייד 050-3500911 או השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם.

*כל השימוש במידע במאמר זה הינו באחריותו הבלעדית של הקורא.

bottom of page