top of page
  • תמונת הסופר/תגלעד מוספי

השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל - איזו חברת ביטוח הכי מתאימה לכם? איזו הכי זולה?

אנחנו נוהגים להביט על נסיעות לחו"ל דרך משקפיים ורודים - אנחנו בחופשה (במרבית המקרים), האווירה שונה, המיקום שונה, השפה שונה, האנשים שונים, אנחנו מקדישים הרבה יותר זמן לדברים שאנחנו נהנים לעשות אותם, ופחות זמן למה שאנחנו "חייבים". אבל, דברים "רעים" עלולים לקרות בכל מקום, גם כשאתם הרחק מהבית. וכשהם קורים הרחק מהבית, הכל עלול להיות הרבה יותר מורכב - השפה שונה, האנשים שונים ולא מוכרים - למעשה, כל אותם הדברים שהיוו יתרון יחסי לשהות בחו"ל על פני שהות / חופשה בישראל, הופכים לחסרון משמעותי כשקורה לכם "משהו" (כמעט כל דבר) כשאתם בחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל (על סוגיו השונים), נועד להגן עליכם כמעט מכל אותם אירועים ביטוחיים שאיתם אתם עלולים להתמודד כשאתם שוהים בחו"ל, בין אם במסגרת עסקים ובין אם במסגרת חופשה.


ביטוח נסיעות לחו"ל - היכן רוכשים וממי?


בדומה לפוליסות הביטוח מהסוגים האחרים, גם תחום ביטוח נסיעות לחו"ל מציעות חברות ביטוח שונות ופוליסות ביטוח שונות, שמהן, תצטרכו לבחור את המתאימה ביותר לצרכיכם.

ריכזנו עבורכם מספר פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל הקיימות כיום ונחשבות לבולטות ביותר בשוק הישראלי ותוכלו לקבל השוואת ביטוח נסיעות לחו"ל:


ביטוח נסיעות לחו"ל פספורט כארד PassportCard

פספורטכארד הוא ביטוח נסיעות לחו"ל הפועל באמצעות כרטיס מגנטי-אישי, שמשמש כאמצעי תשלום ישיר ומיידי לספקי שירותי הרפואי בכל רחבי העולם, בחיוב ישיר, ללא מזומן (Cashless) וללא מימון-ביניים. הפעלת פוליסת הביטוח פשוטה וקלה - לפני הנסיעה לחו"ל תפעילו אותו באמצעות מוקד השירות של PassportCard, אתר האינטרנט או באמצעות מכשיר הטלפון הנייד. מוקד שירות הלקוחות של החברה עומד לרשות המבוטחים 24 שעות ביממה ושבעה ימים בשבוע בחיוג חינם מכל מקום ואזור בעולם.

כמו כן קיימות הרחבות נוספות שניתן להוסיף, למשל ספורט אתגרי למי שרוכש ביטוח נסיעות לתאילנד.


ביטוח נסיעות לחו"ל הפניקס

פוליסת ביטוח הנסיעות לחו"ל של פניקס סמארט כוללת ביטוח רפואי ללא הגבלה, הטסה רפואית, פינוי באמבולנס, חילוץ ואיתור, טיפולי שיניים בחירום, חבויות כלפי צד ג' וכן הלאה. את הפוליסה ניתן לשדרג ולהוסיף לה מגן קורונה, וכיסויים כדוגמת קיצור (או ביטול) הנסיעה, כבודה וכד', ללא צורך בהשתתפות עצמית (למעט - הכיסוי לסלולר ולמחשב נייד). השימוש בה כולל אפליקציה ייעודית המסוגלת לאתר עבורכם רופאים במקום בו אתם נמצאים, קביעת תורים, והתשלום לרופאים נעשה על חשבון הפניקס


ביטוח נסיעות לחו"ל הראל

הראל הרחיבה לאחרונה את הכיסויים הביטוחיים של ביטוח נסיעות לחו"ל שלה והתאימה אותם לאתגרי הקורונה. במסגרת הפוליסה שלה היא מעניקה כיסוי מקיף להוצאות הרפואיות עד ל-5,000,000$, במקרים שהנוסעים נזקקים לטיפולים רפואיים / לאשפוז בחו"ל בשל תחלואה בנגיף, והחזר הוצאות של עד ל-5,000$ בגין ביטול / קיצור טיסות בשל הנגיף (במקרים כדוגמת ביטולה הנסיעה או החזרה בשל מחלת המבוטח בקורונה, תסמינים שהתגלו בשדה ומנעו עלייה למטוס וכד'). כמו כן ניתן להוסיף הרחבות נוספות כגון ספורט אתגרי לטסים המשלבים בחופשה שייט, טיול ג'יפים, צלילה ועוד.


ביטוח נסיעות לחו"ל מגדל

ביטוח נסיעות לחו"ל - מסע עולמי פלטינום של מגדל אף הוא מותאם לימי הקורונה ומציע, למשל, למבוטחים החזר עבור כרטיס הנסיעה שבוטל במקרים של אירועים רפואיים בעקבות מגיפה, כולל בידוד עפ"י הנחיות משרד הבריאות. השימוש באפליקציית מגדל PAY מאפשרת הגשה קלה ומהירה של החזר בגין התביעות להוצאות רפואיות, תשלום מיידי בשל איחור כבודה, איתור מהיר של רופאים באזור בו אתם שוהים ואף קיום התייעצות רפואית אונליין.


אז איך בוחרים?

הנה,

גם את זה עשינו עבורכם - קליק אחד ואתם עוברים למחשבון השוואת מחירים שיעזור לכם למצוא את פוליסת הביטוח המתאימה ביותר לכם ולנתוני הנסיעה הקרובה שלכם לחו"ל!


bottom of page